RUJUKAN.
Abdul Aziz Abd. Talib, 2000. Pedagogi
Bahasa Melayu: Prinsip, Kaedah dan Teknik. Kuala Lumpur: Utusan
Publications.
Idris Mohd. Radzi dan Dahlia Janan, 2006. Mengajar dan Belajar Bahasa Melayu: Penyerapan Kemahiran Bernilai Tambah. Tanjong Malim: Penerbit UPSI.
Raminah Haji Sabran dan Rahim Syam, 1985. Kaedah Pengajaran Bahasa Malaysia. Petaling Jaya: Penerbit Fajar Bakti.
Marzuki Nyak Abdullah, 1994. Kaedah Pengajaran Bahasa Melayu Kurikulum Bersepadu Sekolah Rendah. Kuala Lumpur: Penerbit Fajar Bakti.
Idris Mohd. Radzi dan Dahlia Janan, 2006. Mengajar dan Belajar Bahasa Melayu: Penyerapan Kemahiran Bernilai Tambah. Tanjong Malim: Penerbit UPSI.
Raminah Haji Sabran dan Rahim Syam, 1985. Kaedah Pengajaran Bahasa Malaysia. Petaling Jaya: Penerbit Fajar Bakti.
Marzuki Nyak Abdullah, 1994. Kaedah Pengajaran Bahasa Melayu Kurikulum Bersepadu Sekolah Rendah. Kuala Lumpur: Penerbit Fajar Bakti.
Kamarudin Hj. Hussin. (1998). Pedagogi Bahasa Perkaedahan.Subang
Jaya: Kumpulan Budiman Sdn. Bhd.
Khairuddin Mohamad. (2011). Siri Pendidikan Guru Literasi Bahasa
Melayu. Shah Alam: Oxford Fajar.
Mohd Nor Izwan Sulaiman. Peringkat-peringkat pengajaran
membaca. Dilayari pada 7 Ogos 2011 di URLhttp://mohdnorizwansulaiman.blogspot.com/2009/05/peringkat-peringkat-pengajaran-membaca.html.
Ramlan Hamzah. (2008). Kemahiran Belajar untuk PPISMP.Subang
Jaya: Kumpulan Budiman Sdn. Bhd.
Tiada nama pengarang. Dilayari pada 7 Ogos 2011 di URLhttp://readnetwork.com/index.php?option=com_content&view=article&id=148:ajar-anak-anda-membaca-bagaimana-menggunakan-kaedah-fonetik-bahagian-1&catid=57:tips&Itemid=30.
Tiada nama pengarang. Dilayari pada 17 Ogos 2011 di URLhttp://www.scribd.com/doc/39765457/LITERASI-BAHASA